Aktiebolaget ska bedriva konsultverksamhet under begreppet "varumärket i det fysiska rummet". Primärt säljer bolaget tid i form av kreativ- och affärsdriven projektledning gällande konceptutveckling, visual merchandising, butiksupplevelsecenter, mäss-design, butiks- och mässetablering samt leverantörsmanagement. Målgrupp är verksamheter som marknadsför och säljer sina produkter och tjänster i det "fysiska rummet". Bolaget verkar på en global arena där det är relevant för kunden. Bolagets verksamhet är försäljning av tjänster primärt riktade mot småbarns- och tonårsföräldrar. Gemensamt för tjänsteutbudet är att stärka relationen mellan föräldrar och barn. Till exempel genom spädbarnsmassage och olika varianter av föräldrar coachning. Detta kan ske genom kurser eller individuell coaching. Utöver detta är föreläsningar och utbildning riktad mot förskolans pedagoger och andra relevanta intressenter inom ramen för tjänsteutbudet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 895 | 10 152 | 9 768 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 731 | 381 | 1 216 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 734 | 382 | 1 215 |
Årets resultat (tkr) | 407 | 236 | 684 |
Summa tillgångar (tkr) | 3 353 | 3 361 | 4 706 |
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 895 | 10 152 | 9 768 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 731 | 381 | 1 216 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 734 | 382 | 1 215 |
Årets resultat (tkr) | 407 | 236 | 684 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 593 | 93 | 77 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 2 760 | 3 268 | 4 629 |
Tillgångar (tkr) | 3 353 | 3 361 | 4 706 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 606 | 1 669 | 1 968 |
Obeskattade reserver (tkr) | 1 385 | 1 185 | 1 125 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 362 | 507 | 1 613 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 3 353 | 3 361 | 4 706 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 415 | 470 | 535 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 948 | 5 076 | 4 884 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 12.4% | 3.8% | 12.4% |
Soliditet | 77.6% | 75.0% | 59.0% |
Kassalikviditet | 762.4% | 632.9% | 281.0% |
Aktiebolaget ska bedriva konsultverksamhet under begreppet "varumärket i det fysiska rummet". Primärt säljer bolaget tid i form av kreativ- och affärsdriven projektledning gällande konceptutveckling, visual merchandising, butiksupplevelsecenter, mäss-design, butiks- och mässetablering samt leverantörsmanagement. Målgrupp är verksamheter som marknadsför och säljer sina produkter och tjänster i det "fysiska rummet". Bolaget verkar på en global arena där det är relevant för kunden. Bolagets verksamhet är försäljning av tjänster primärt riktade mot småbarns- och tonårsföräldrar. Gemensamt för tjänsteutbudet är att stärka relationen mellan föräldrar och barn. Till exempel genom spädbarnsmassage och olika varianter av föräldrar coachning. Detta kan ske genom kurser eller individuell coaching. Utöver detta är föreläsningar och utbildning riktad mot förskolans pedagoger och andra relevanta intressenter inom ramen för tjänsteutbudet.